Mottó:
Elakadt a WinDirect rendszerben? Bizonytalan, kérdése van? További megoldandó elképzelései, igényei lennének? Kíváncsi, milyen funkciókkal segítené még a munkáját a WinDirect, amelyeket még eddig nem ismer?
Support csapatunk folyamatosan Ön mögött áll támogatásként, segítünk a problémák elhárításában és megvalósítjuk új igényeit.
Szolgáltatáscsomagunk az alábbiakat tartalmazza. Természetesen az Önök szempontjai és igényei szerint egyedi variációk is összeállíthatók.
- Rendelkezésre állás a hét minden munkanapján
- Szavatossági időn túli javítások
- Folyamatos kapcsolattartás a folyó ügyeket érintően
- Információnyújtás a rendszer általános működési elveivel kapcsolatosan
- Írásban specifikált fejlesztési, módosítási igények elkészítése
- Távoli hibajavítás TCP/IP kapcsolaton keresztül. Kiszállás is igényelhető.
- A support tevékenység során a rendszerben történő változások naplózása, munkalapok vezetése
- Havi konzultációs lehetőség
- Verziókövetés, jogszabálykövetés
- Aktuális dokumentációk eljuttatása
Részletesebb tájékoztatásért vagy megrendelésért Elérhetőségeink valamelyikén keressen meg minket, és örömmel állunk rendelkezésére!