Mottó:

Elakadt a WinDirect rendszerben? Bizonytalan, kérdése van? További megoldandó elképzelései, igényei lennének? Kíváncsi, milyen funkciókkal segítené még a munkáját a WinDirect, amelyeket még eddig nem ismer?

 

Support csapatunk folyamatosan Ön mögött áll támogatásként, segítünk a problémák elhárításában és megvalósítjuk új igényeit.

 

Szolgáltatáscsomagunk az alábbiakat tartalmazza. Természetesen az Önök szempontjai és igényei szerint egyedi variációk is összeállíthatók.

 

  • Rendelkezésre állás a hét minden munkanapján
  • Szavatossági időn túli javítások
  • Folyamatos kapcsolattartás a folyó ügyeket érintően
  • Információnyújtás a rendszer általános működési elveivel kapcsolatosan
  • Írásban specifikált fejlesztési, módosítási igények elkészítése
  • Távoli hibajavítás TCP/IP kapcsolaton keresztül. Kiszállás is igényelhető.
  • A support tevékenység során a rendszerben történő változások naplózása, munkalapok vezetése
  • Havi konzultációs lehetőség
  • Verziókövetés, jogszabálykövetés
  • Aktuális dokumentációk eljuttatása

 

Részletesebb tájékoztatásért vagy megrendelésért Elérhetőségeink valamelyikén keressen meg minket, és örömmel állunk rendelkezésére!