Mottó:

Ugye már Ön, vagy munkatársai is átestek azon az érzésen, hogy a WinDirect rendszerben nem találtak meg valamilyen adatot a főkönyv vagy az ÁFA területén, a rendszer rossz eredményt hozott a kimutatásokon, nem megfelelő működés állt elő? Aztán sok-sok elemzési és kutatómunkával rájöttek arra, hogy egy adatrögzítési hiba, vagy kezelési hiányosság miatt kerültek csapdába? Ha ezt előre tudták volna, rengeteg időt meg tudtak volna spórolni saját maguknak.

Mi átvállaljuk ezt az időrabló vizsgáló, elemző, kutató munkát, hogy az Önök munkatársai ténylegesen a napi munkájukkal, a cégük értékteremtő, profitszerző tevékenységével tudjanak foglalkozni, amiben Önök a profik.

Mi ismerjük a WinDirect hátterét, talán nagyobb eséllyel, gyorsabban kivizsgáljuk a problémák okát.

 

Szolgáltatáscsomagunk az alábbiakat tartalmazza. Természetesen az Önök szempontjai és igényei szerint egyedi variációk is összeállíthatók.

 

  • Probléma bejelentés fogadása, dokumentálása
  • A probléma behatárolása a felhasználók segítségével
  • Adat vizsgálat, elemzés, hibás folyamat feltárása
  • Írásos javaslat a hiba későbbi elkerülésére
  • Írásos javaslat a hibás helyzet korrekciójára
  • Távoli becsatlakozással történő munkavégzés
  • Szükség esetén helyszíni kiszállás
  • Munkánk ellenőrizhető
  • Audit napló vezetése

 

Amennyiben kiderül, hogy a WinDirect rendszer hibás működéséből származik a probléma, akkor az aktuális tevékenységünk ellátása díjmentes.

 

Részletesebb tájékoztatásért vagy megrendelésért Elérhetőségeink valamelyikén keressen meg minket, és örömmel állunk rendelkezésére!